دانلود بازی کانتر استریک ۱٫۶ برای اندروید Counter Strike 1.6 v3.586

تبلیغات

دانلود بازی کانتر استریک ۱٫۶ برای اندروید Counter Strike 1.6 v3.586

حتما تا به حال نام بازی کانتر را شنیده اید.این بازی کانتر استریک ۱٫۶ را برای اندروید دانلود کنید تا در گوشی اندرویدی نیز لذت این بازی را تجربه کنید.

همیشه بازی های اکشن داری محبوبیت زیادی می باشند. البته باید گفت از زمانی که گوشی های هوشمند به صورت کاملا همه گیر در آمده اند بازی های اکشنی که برای این تلفن های همراه ساخته شده اند اکثرا دارای کیفیت پایینی بوده البته ممکن است که خیلی از این بازی ها با گرافیک سه بعدی و فول اچ دی روانه بازار شده باشند اما گیم پلی آن ها بصورتی نبوده که کاربران را راضی نگه دارد. به همین علت ما برای شما عزیزا امروز یک بازی زیبا آماده کرده ایم که احتمالا همه با نام آن آشنا هستید، بازی اکشن و هیجان انگیز Counter Strike که همشیه دارای طرفداران خاص خود بوده و است.

 

 

برای بیشتر خواندن و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

کسب درآمد کسب درآمد

برچسب ها : ,,,,

دانلود تلگرام Telegram v4.0.1

 

دانلود تلگرام Telegram | نسخه جدید تلگرام

Telegram تلگرام نرم افزار ارسال و دریافت پیام که تمرکز اصلی آن بر روی سرعت و امنیت است. این برنامه رایگان که به تازگی محبوبیت فوق العاده را در دنیا کسب کرده، به شدت سریع، ساده و ایمن است. شما می توانید تلگرام را روی همه دستگاه های خود از جمله گوشی، تبلت و حتی کامپیوتر نصب و استفاده کنید. تلگرام به شما اجازه می دهد بدون محدودیت به تعداد بی نهایت انواع پیام را برای دوستانتان ارسال و یا دریافت کنید. علاوه بر پیام با دانلود تلگرام می توانید انواع عکس ها، ویدئو ها و فایل های مختلف را بین دوستان خود به اشتراک بگذارید. یکی از دلایل اصلی محبوبیت بسیار بالای تلگرام، ارائه قابلیت ها و امکانات جدید، منحصر به فرد و بسیار کاربردی از جمله روبات و کانال است که این برنامه را در نوع خود بسیار ویژه و بی رقیب می کند.

جالب است بدانید، برنامه تلگرام در حال حاضر بیشتر از ۱۰۰ میلیون عضو دارد که این رقم به صورت ماهیانه در حال افزایش است. پس تردید نکنید که تلگرام یکی از برنامه هایی است که باید حتماً آن را در گوشی، تبلت و یا کامپیوتر شخصی خود داشته باشید.

 

کسب درآمد کسب درآمد

برچسب ها : ,,,,

دانلود ارگ اندروید ۲۰۱۷

دانلود نرم افزار ارگ اندروید ۲۰۱۷

نرم افزار ارگ اندروید ۲۰۱۷ یکی از جدید ترین برنامه های اندرویدی موسیقی برای یادگیری و آموزش موسیقی می باشد.این نرم افزار آموزشی یکی از برترین و کاربردی ترین نرم افزارها برای اجرای آموزشی موسیقی و یادگیری ابتدایی می باشد.این نرم افزار شامل تمام موسیقی های ایرانی زیبا مانند کردی،بندری،گیلکی و ….می باشد برای دانلود این مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمائید…

کسب درآمد کسب درآمد

برچسب ها : ,,,,,,
.
1